Wanita ini popular selepas angkat pelbagai objek guna farajnya

SEORANG wanita yang mendakwa dirinya seorang pakar dalam perhubungan seks, Kim Anami turut menjadi terkenal di seluruh dunia apabila dige...


SEORANG wanita yang mendakwa dirinya seorang pakar dalam perhubungan seks, Kim Anami turut menjadi terkenal di seluruh dunia apabila digelar sebagai Vaginal Kung Fu Master.

Gambar unik beliau kini menjadi viral gara-gara kebolehan alat kemaluan atau farajnya yang boleh mengangkat objek berat seperti kelapa, papan luncur, dumbbell dan sebagainya.

Menurut Kim, aktiviti kecergasan seperti itu boleh memantapkan lagi lurah vaginanya ketika melakukan hubungan seks selain memberi kepuasan seks yang maksimum buat dirinya.
Menggantungkan objek-objek tersebut dengan menggunakan batu jed kecil yang dimasukkan ke dalam lubang alat sulitnya, kemudian Kim akan mengikat objek yang ingin dipikul dengan tali.

Kim, 44, menyifatkan aktiviti kecergasannya yang diamalkannya itu sama seperti yoga namun ia lebih tertumpu bagi memantapkan alat sulit wanita serta menguatkan rahim.

Related

Pelik 5626528772599498708

Post a Comment

emo-but-icon

User Online

item